Nätdejting
Ni som nätdejtat vilket förhållande hade ni efter första dejten? Kan ni som blev Pojkvän/Flickvän berätta lite mer hur det gick till?
Ni som nätdejtat vilket förhållande hade ni efter första dejten? Kan ni som blev Pojkvän/Flickvän berätta lite mer hur det gick till?
Vi visste direkt att det var rätt och det va liksom självklart att han va min pojkvän redan under första dejten. Första dejten va på en fredag och på söndagen gick flyttlasset med mina grejer hem till honom. Nu har det gått ett år och jag/vi ångrar verkligen inte att det gick så fort. Han e verkligen min soulmate!!
Tycker inget av alternativen passar på oss, vi var i dejtingstadiet helt enkelt, möjligtvis potentiell flickvän/pojkvän... Vi dejtade väl i nästan en månad innan vi var ett uttalat par (och ändrade vår status online från "dejtar någon" till "i ett förhållande").
Iofs, de jag hade träffat innan min numera man så var det väl antingen "inget" eller "vänner".
Tog cirka 2 månader tills det att vi sågs på riktigt. Klickade otroligt bra. Idag är vi sambos och förlovade.
I know!!!!!