• Mandiisen

(17år) Vill ha en äldre kille.

Detta kanske inte är den bästa sidan att vända sig till om detta menmen.
    Jag har sån ångest. Jag vill verkligen hitta kärleken. Känner mig så ensam.

Men allting blir bara så fel med yngre killar i min egna ålder, DOm har inte haft problem med att jag har barn men dom är inte mogna nog för det.
    Jag är 17år och 2barnsmamma och bor själv i egen lägenhet och jag tror inte riktigt dom förstå hur annorlunda man tänker när man blivit mamma. Väldigt omogna kan dom vara.
    Men jag har ingen aning hur jag ska kunna få kontakt med en äldre kille (21-24år)

Sett en massa yngre som blivit tillsammans med äldre killar. Men ja.
    Vill ju inte ha en oseriös, desperat, fuling. (förlåt uttrycket men ni förstår nog)

Det är nu på äldre dar som jag tycker det är mer okej att hitta någon som är lite mer äldre.
    Som yngre tyckte jag bara att det var hemskt och höll mig till dom som var 1-2år äldre

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111
  • Svar på tråden (17år) Vill ha en äldre kille.
  • Mandiisen

Det är väl så att jag är rätt blyg när det kommer till de äldre :$
    Aldrig haft problem med att ta kontakt med killar runt min ålder. men det är något med de äldre som gör att jag blir lite små blyg. Kanske för att det känns lite förbjudet, (egentligen inte alls snart) men har varit. och det är spännande liksom.
    Men vill ju ha något seriöst. Vet bara inte var jag ska leta o hitta en kille runt den ålder som är seriös och inte har några problem med att jag är så ung och har 2barn :)

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Mandiisen
    Anna74a skrev 2013-07-28 07:27:55 följande:
    Försök att släppa tanken på att de är annorlunda pga sin ålder.
    Pga dina erfarenheter framstår du säkert som ett par år äldre personlighetsmässigt.
    Med tanke på din ålder så behöver du ju knappast vara orolig över att de här killarna är så gamla att de börjar tackla av snart :)
    hahaha!
    ja, jag vet bara inte vart jag hittar dom :/
    Dom kommer ju inte direkt till mig. eller så tänker jag inte bara på det
  • Mandiisen
    Sölve skrev 2013-07-28 14:03:30 följande:
    Haha, 21-24-åringar är ju själva i regel omogna snorungar fortfarande. 
    Min brorsa och hans kompisar är i den åldern och alla tjatar om att de "hatar" barn och att de är så jäääävla jobbiga och skrikiga och luktar illa osv och att de ALDRIG ska ha några.
    Jag träffade iofs min man när han var 24 (jag är äldre) men han är sannerligen ett unikt undantag.
    får väl försöka hitta ensamstående pappor. men det blir verkligen svårt att hitta!
Svar på tråden (17år) Vill ha en äldre kille.