• Rebbyy

Present till mamma?

Tjenare! Det är så att min mamma fyller år inom en vecka och har ingen aning om vad jag ska ge henne :O hon fyller 47 år och är väl som de flest mammor :) Har någon några bra tips på saker som inte är allt för dyrt? Kan inte lägga hur mycket som helst eftersom jag är student med en Ganska begränsad ekonomi :)

• Svar på tråden Present till mamma?
  • Vivan82

Ett år då jag inte hade så mkt pengar gav jag min mamma en tjejkväll. Det var inte så ofta vi träffades själva. Blev hemlagad trerätters och lite vin i studentlyan. Väldigt uppskattad då mamma alltid måste laga mat till familjen annars. Detta har sedan blivit en stående present fast numer bjuder jag på restaurang;)

• FlitigaLis

Jag gav min mamma ett fredagspaket en gång. Fyllde en låda med ett dessertvin, ett paket finare kaffe, en god chokladkaka, korsordstidning och pennor.

• Gbgtjej123

Jag gav min mamma en biokväll med middag/fika innan=) hon älskar "mysstunder" så det var uppskattat.

Om du vill ge något personligt kan jag tipsa om något i fotoväg. Det kanske kan bli lite tajt om tid men ett familjefoto som du ramar in? Hittade ett väldigt prisvärt erbjudande här http://www.collectiveshopping.se/deal/a68d8e1ac1a14250a04b8e904b605bc6 

Har hon någon hobby? Gillar hon att sy, sticka, baka osv?
    Kokböcker, ett matpaket med olvolja, spännande kryddblandningar och lite tapenad?  

• Hannadahl

Kan tipsa om Happy Gift. Mycket fint och så är presenterna färdiga med kort och allt. 

Svar på tråden Present till mamma?