• lillstrumpis

gravid fast gyn sa nej?

Kan gyn ha fel? kan det vara för tidigt att se?

v. 5+0

hon såg bara en hinnesäck, samt att slemhinnan var 9 mm

testet var "absolut negativt" som hon uttryckte det också..

jag har haft en blödning som slutade för två dagar sedan, har testat plus både innan och efter blödningen, även idag efter testet på gyn, dock svagt...

Kan dom ha fel???            

• Svar på tråden gravid fast gyn sa nej?
  • lillstrumpis

testet jag tog idag var av ett annat märke, men dock ganska svagt precis som de andra...

de andra jag tagit har varit på morgonurin detta var 2,5 timme efter att jag varit på toa...

jag har även (i måndags) gjort ett cb digital som visade gravid...    

• Jag är bara jag

Det kan vara för tidigt att se,speciellt om du inte riktigt gått in i v.6. Gravid har du varit,om du fortfarande är det återstår att se. Du bör göra nytt VUL om du inte börjar störtblöda.

• lillstrumpis

det har ju dock gått 25 dagar sedan senaste samlaget...

imorse tog jag ett rfsu test som visade otroligt svagt...=(

NU måste det ju vara kört?1?   

• Vickan I

Hur länge sedan är det sedan du tog det första positiva testet och det idag? Tyvärr tycker jag det låter som att ngt inte står rätt till.

• lillstrumpis

Tog det första positiva testet i fredags, för 7 dagar sedan, sedan har testen blivit starkare, har använt billigatester, ett cv digital tog jag i måndags +, de senaste två testen har varit RFSU dom har visat svagt...

Inatt vaknade jag av illamående och gick på toa, hade världens rännskita...(ursäkta ordvalet..) magsjuka??

Svar på tråden gravid fast gyn sa nej?