lilla juni 2014 tråden.
knåpade lite vid symaskinen igår kväll också. detta blev resultatet.
knåpade lite vid symaskinen igår kväll också. detta blev resultatet.
Nu äntligen fick jag öppna. underbart. hihi. som ett barn på julafton. helt super nöjd. och den passar med rosa vilket gjorde mig ännu lyckligare. dessutom är ju babyskyddet klart det med. och älskar att man kan sätta fast det i chassit. helthetslösning? Javisst!
usch jag måste vara den enda som har det så här känner jag utifrån alla grupper men jobbigt är det. har moderkakan mitt fram och känner någon spark någon gång men inte alls mycket. i andra grupper pratar dom om hur olika delar sticker ut och bebis möblerar om magen men Nej det gör inte min. Kan som sagt känns någon spark någon gång ibland men inte ofta. rör sig gör hon om jag buffar lite. Men det är vääääldigt frustrerande det här.
Jag vet att det kan vara så speciellt med första och speciellt då jag har moderkakan där jag har den men fan så jobbigt det är.
v.22 nu och väntar bara på att det ska köra igång ordentligt. vill att maken ska kunna känna och vill även själv känna mer än jag gör nu.
ville bara få ur mig lite. känner mig allmänt ledsen över detta.
ont bak har jag. bara på höger sida. väldigt konstigt faktiskt. jag får skylla mig själv lite idag dock. gjorde i ordning i bebisens rum igår och städade och rensade så ja jag får skylla mig själv.
Men idag har jag varit på akupunktur så i morgon kommer det kännas mycket bättre. Hon gillade inte när hon stack nålar i min ljumske så då började hon härja och man såg sparkarna utanför magen ;)
första besöket hos bm idag. eller ja andra men första riktiga. hon hade lite svårt att hitta hjärtljud då tösen inte ville ligga still och sparkade på dopplern. men till slut så. låg stadigt på 153.
blodtrycket låg jättebra och blodvärdet var även det jättebra så jag behöver fortfarande inte äta några järntabletter så jag hoppas verkligen att det håller sig så.
magen hade växt så fint. låg precis mitt på kurvan.
Känns som man är gjort för det här nästan. har lite ont i ena höften av foglossning men det är ju hälften av vad jag hade kunnat få så jag klagar inte. utöver det mår jag som en prinsessa.
inte trött längre, ingen halsbränna, sover som en gud, äter nyttigt för det är jag sugen på och ja egentligen inga andra krämpor. känns helt underbart. :D
tjejer varför har inte vi någon bildtråd? borde vi inte skaffa en?
problemet är ju att vi inte kan lägga till i ts eftersom ts inte är kvar längre. :(
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m72682092.html
så jag gjorde en så ni får lägga till den i era favoriter. :P
lägger in bildtråden igen i hopp om att fler vill terrorisera i den än bara jag ;)
hoppas det fungerar det där med att cykla för från och med nästa vecka tror jag att jag kommer börja cykla till jobbet, trots foglossning. 5 km enkel väg. men cyklar man i tid och inte behöver stressa så borde det gå bra.
100 dagar kvar här också ;)
slår ett slag för bildtråden igen. vill ha massa massa bilder tjejer. bilder är roligt.
åh jag känner igen mig. har nu 13 arbetspass kvar innan jag går på HP och här är det rätt stressigt så jag är från och med denna veckan satt i receptionen och får skriva in patienter. mycket lugnare men det tär det också tycke jag. sitta 9 timmar är inte jättebra det heller.