• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • sunset
    kattisch skrev 2013-11-05 06:49:35 följande:
    Var på ett vul igår. Läkaren hittade inget hjärta men ville avvakta en vecka om jag räknat två veckor fel... inte så troligt. .. går in i vecka 8 idag. .. troligtvis ytterligare ett ma...
    vi håller tummarna för dig.
  • Cassidy

Postafen verkar hjälpa mig lite iaf. Har inte känt min spyfärdig på hela dagen. Mår bara normal-illa, vilket är en klar förbättring. Å andra sidan har jag sovit (oroligt, men ändå) hela natten, varit vaken i ca en timme, sovit/slumrat några timmar till, varit vaken en timme och sedan sovit tills nu. Snacka om dåsighet...

• Sofieri

Hoppas ni finner att allt är okey nästa vul. Dag 1 med lergigan, hjälper litegrann. Blir skakig av dom. Detta illamående gör mig galen, kan ju knappt inte äta nåt alls.

• Cassidy

Visst är det frustrerande! Jag känner det som att jag har en bottenlös hunger, men samtidigt känns det som att jag är proppmätt och rejält uppsvullen vid magsäcken. Plus illamåendet som gör tanken på mat vidrig, samtidigt som det ändå känns som att jag kanske kan 'äta bort' illamåendet... Hela jag känns som en vandrande kontradiktion... :-/

• Geléhallon89

såg liten idag på vul 6+4 med ett tickande hjärta. ^^ fick inte in bilden genom mobilen :/

Vincent 080622 <3
  • Cassidy
    ZandraClaesson skrev 2013-11-05 18:32:43 följande:
    såg liten idag på vul 6+4 med ett tickande hjärta. ^^ fick inte in bilden genom mobilen :/
    Vincent 080622 <3

Åh, vad härligt! Önskar att vi kunde få göra ett tidigt vul vi med...
  • Cassidy
    Vincent 080622 <3

• sunset
    Cassidy skrev 2013-11-05 18:39:03 följande:

varför bekostar in inte ett själv då? eller bor ni inte nära något ställe där man kan göra?
  • sunset
    åh vad roligt. nu blir man ju sugen själv på att göra ett. är i v6+5 idag men vi kommer inte göra förrän i vecka 8+6. känns som en hel evighet dit.
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.