Cassidy skrev 2013-10-31 18:36:18 följande:
Jag gick in i vecka 7 idag, 6+0. Och det enda mina dagar handlar om är illamåendet och att försöka hålla det i styr... Så fort jag äter nåt får jag jätteont i magen. Men om jag inte äter mår jag mer illa. Jag spyr inte, men det gör jag å andra sidan aldrig. Inte ens när jag har magsjuka. För övrigt så ömmar mina bröst, jag är jättetrött och måste kissa jämt. Hur har ni andra det?
åh vad roligt då är vi i samma vecka. gick också in i 7 idag. illamående har jag inte så mycket av tycker jag men det hinner väl. vaknade av det en gång och det var skitjobbigt men annars är det bara lite på morgonen men desto mer på kvällen men inte så att man inte klarar av det.
annars är jag sjukt svullen om magen och uppblåst så får magknip för jämnan. det är sjukt jobbigt och blir så om man inte får ur sig lite luft så att säga. men det var dessutom mitt första gravsymtom så ja.
dock är tuttarna mer ömma för varje dag. en sport bh är det som har räddat mig. eller flera skulle jag väl säga. har på mig dom dygnet runt. det var jobbigt att sova innan jag började sova i det. det har verkligen räddat mig.
tröttheten är dock jobbigare nu och när vi går ut med hundarna blir jag helt galet andfådd. usch vad jobbigt det är.