• AAS10

Julibebis 2014

emsan83 skrev 2014-02-13 18:05:51 följande:
    Gumsan ja är säkert orolig i onödan men måste fråga. Är i v 17+6 idag. Har ont i nedre delen av magen gör ont till o med att gå. Har även ont i svanken
    det är säkert ingen fara, kroppen vill säkert bara säga till dig att ta det lugnare och vila mer
  • AAS10

fick se det här på nån barnvagnsida idag: Jollyroom har 15% erbjudande fram till sön 16/2,ange koden 1402feb15. På lekmer.se är koden love .

Det hade inneburit att jag skulle få köpa en brio smile 2014 i den färgen jag vill för 5500 som är komplatibla med sjukhusets babyskydd. eller en trille s4 viper 2013 för 6100 med stol, bas och adaptrar...summan för att hyra på sjukhuset blir samma som trillesumman......

men sambon tycker det är för tidigt och shoppa än.. gick in i vecka 20 idag :S hmm funderar på hur man ska övertala honom

• AAS10
    yoshimi skrev 2014-02-15 13:08:21 följande:
    Min sambo gick att övertala med penga-argumentet.
    Och att det var förlossningsgaranti, vet inte hur de butikerna har med det dock.

Vi beställde en kronan duo S på kronans alla Hjärtans dags kampanj, blev 1200:- i rabatt.

tack för du sa det, ser nu att på lekmer har dom förlossningsgaranti också, så nu ska jag börja bearbeta på allvar. 

Er vagn var skitfin 

• AAS10
    Hilmas Mamma skrev 2014-02-15 16:12:51 följande:

Hahaha!!! Nääää!!! Det är en nödlösning för att få med båda våra pappor....!! 😋 antingen Rolf,Göran eller Carl, Jan..... Då känns faktiskt Rolf, Göran liiiite bättre!!! 😋
    rolf göran känns lite som dansband, det är som min son som heter Kent Alvin V****, också den känslan, men vad gör det? det är huvudnamnet som räknas...
  • AAS10
    gubbenhilfe skrev 2014-02-16 12:12:49 följande:
    Nu har jag beställt ett babyskydd. Det vi ville ha var nedsatt med 700 kr på Gobaby så jag kunde inte låte bli. Nu vill bara att alla saker jag beställt ska ta och komma hem!
    härligt! alltid kul med rea, vi beställde ett paket med vagn, babyskydd, säng och skötbord, det är ju restat men man kan ju inte annat än längta ;)
  • AAS10
    gubbenhilfe skrev 2014-02-16 12:36:36 följande:
    Jag gillar att fynda! Blir så himla nöjd med mig själv.

Har även precis vunnit budgivningen på ett nytt babynest på Tradera så idag är jag supernöjd!
    idag e tydligen en bra dag =) klickade hem ett i förra veckan där i från, billigt o bra :)
  • AAS10
    gubbenhilfe skrev 2014-02-16 12:47:10 följande:
    En helt lysande dag till och med!

Hade inte tänkt ha något babynest egentligen men det var så många här inne som pratade gott om det så jag föll helt enkelt för grupptrycket.
    så tänkte jag med till väldigt många började prata gott om dom så samma här... grupptryck ;)
  • AAS10

Läser att ni skrivit om bristningar, Jag har en del sedan innan, dom har inte stört mig, förns jag tog något kort på magen nu denna graviditet. Jag har rätt mycket, dom har som sagt inte stört mig innan, men är rädd för att få mer, Jag tycker det är vedervärdigt fult och jag sprack ordagrnt upp så fort ungen va ute så det där med oljor o sånt tvivlar ja på. 

Vad det gäller vikten har ja faktiskt panik, efter sonen så gick jag ner 18kg på 3 månader (amning) men sedan ökade jag ordentligt i vikt när jag slutade amma, och jag vill verkligen inte se ut så, vill heller inte vara en halvpluffsig mamma och acceptera det och ska låta min sambo göra det "bara för jag har fått två barn" jag vill vara snygg hela livet. jag vill se ut lite som den han förälskade sig i

så ett halvår efter förlossningen har jag sagt till min sambo som är viljan och tålamodet själv och få mig och träna så jag ser ut som jag gjorde innan (ja det lär man ju kanske aldrig göra, men näst intill)

• AAS10
    Eleand84 skrev 2014-02-17 07:05:15 följande:
    Har ni vaccinerar er mot influensan? Gick in i vecka 16 i början på februari och jag funderar på om det fortfarande är tid att göra det eller om det är över.
    Nu e det nog ingen idé.... tyvärr
    Poison82 skrev 2014-02-17 07:22:59 följande:
    Jag verkar ha fått influensa! Dock inte den beryktade svininfluensan utan en vanlig lite mildare men känner mig helt död!
    Usch då, hoppas du kryar på dig snart
  • AAS10
    Eleand84 skrev 2014-02-17 08:26:32 följande:
    Jag är så velig, vill inte bli sjuk men samtidigt är jag lite "rädd" för vaccinet. Någon som vet hur länge "säsongen" är?
    är inte toppen på den Februari och sedan dalar det ut?
Svar på tråden Julibebis 2014