• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Surrih

Haha cecam det är ju fantastiskt! :,DJag hade ungefär som nu, lite illamående, ömma bröst, men mer mensvärks aktigt. Nu är det mer spänt liksom. :)

• Happy14

Fy.. Har varit förkyld i flera dagar nu, och har haft huvudvärk i typ en vecka, och nu börjar illamåendet smyga sig på... Är rädd att det är farligt att ha feber och vara förkyld såhär tidigt.. Men det kanske det inte är. Är orolig hela tiden, det är så tröttsamt, dock är jag bättre nu

• Bettanspettan

Vecka 4+4

Jag är sjukt trött, har somnat i soffan varje kväll den senaste veckan. Sambon önskar nog lite mer aktivitet i sängen men jag lyckas ärligt inte hålla mig vaken... 

• Euphemia

Grattis alla till plusset! Jag har också plussat efter ca 2-3 månaders försök! Mår bra, lite yr och smått illamående.. BF mitten av juli <3

• Euphemia
    Fiamedbarn skrev 2013-11-13 10:03:03 följande:
    Grattis! Jag har också två missfall med mig (i tredje månaden i maj och dec) så chanserna kanske inte är så stora att jag får behålla barnet. Men det kan ju också gå hur bra som helst!
    Hoppas verkligen att det går bra denna gång!
  • Quinnan
    Cecam skrev 2013-11-13 09:48:56 följande:
    Känner ni alla av trötthet? Jag är som sagt i v. 6 (5+1) och är inte det minsta trött.

Småömma bröst till och från och lite ont i svanken ibland. Har även känt av svagt illamående på eftermiddagarna, men annars ingenting. Vill känna mig mer gravid..  

Jag är oxå på 5+1. Jag är heeelt slut! Har oxå haft ont i svanken och molande magvärk. I förrgår började brösten göra sig påminda om att dom existerar dessutom!
  • Cecam
    Quinnan skrev 2013-11-13 14:54:31 följande:

Jag är oxå på 5+1. Jag är heeelt slut! Har oxå haft ont i svanken och molande magvärk. I förrgår började brösten göra sig påminda om att dom existerar dessutom!

Va kul Quinnan, då är vi på samma dag! Glad 
  • Smalltowngal
    Cecam skrev 2013-11-13 09:48:56 följande:
    Känner ni alla av trötthet? Jag är som sagt i v. 6 (5+1) och är inte det minsta trött.

Småömma bröst till och från och lite ont i svanken ibland. Har även känt av svagt illamående på eftermiddagarna, men annars ingenting. Vill känna mig mer gravid..  

Jag är väldigt trött och är svullen om magen. Har molvärk, inte så mycket mitt på dagen men på morgnarna och kvällarna desto mer. Blir typ orolig som idag när jag inte känner nåt alls i flera timmar.. Vet att det är onödigt men vill så gärna att detta frö ska hålla (fick tidigt missfall förra månaden)
  • Cecam
    Smalltowngal skrev 2013-11-13 15:17:56 följande:

Jag är väldigt trött och är svullen om magen. Har molvärk, inte så mycket mitt på dagen men på morgnarna och kvällarna desto mer. Blir typ orolig som idag när jag inte känner nåt alls i flera timmar.. Vet att det är onödigt men vill så gärna att detta frö ska hålla (fick tidigt missfall förra månaden)

Beklagar ditt missfall Smalltowngal. Gråter 
    Men du ska se att det går bättre denna gång, men jag förstår att du blir orolig när symptomen försvinner emellanåt. Dock har jag förstått att det verkar vara väldigt vanligt & normalt efter att ha läst andras svar.
    Det här är min första graviditet någonsin och alla verkar känna så mycket och när man själv har så svaga symptom så blir man ju lite orolig..

(Vi lyckades äntligen plussa för första gången någonsin efter ett antal misslyckade IVF-försök så man blir ju nojig för mindre. ;)   
  • Blivandetrebarnsmor

Jag är i V 4+6 idag, visst går jag in i V 5 imorgon då? Svullen mage och ömma bröst är vad jag har, igår märkte jag av dåligt humör... Annars är jag hur pigg som helst. Detta är mitt tredje barn och vad jag vill minnas så mådde jag illa vid denna tiden under mina andra graviditeter. Tänk om man fick slippa det.

Svar på tråden Julibebis 2014