Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Haha cecam det är ju fantastiskt! :,DJag hade ungefär som nu, lite illamående, ömma bröst, men mer mensvärks aktigt. Nu är det mer spänt liksom. :)
Fy.. Har varit förkyld i flera dagar nu, och har haft huvudvärk i typ en vecka, och nu börjar illamåendet smyga sig på... Är rädd att det är farligt att ha feber och vara förkyld såhär tidigt.. Men det kanske det inte är. Är orolig hela tiden, det är så tröttsamt, dock är jag bättre nu
Vecka 4+4
Jag är sjukt trött, har somnat i soffan varje kväll den senaste veckan. Sambon önskar nog lite mer aktivitet i sängen men jag lyckas ärligt inte hålla mig vaken...
Grattis alla till plusset! Jag har också plussat efter ca 2-3 månaders försök! Mår bra, lite yr och smått illamående.. BF mitten av juli <3
Jag är i V 4+6 idag, visst går jag in i V 5 imorgon då? Svullen mage och ömma bröst är vad jag har, igår märkte jag av dåligt humör... Annars är jag hur pigg som helst. Detta är mitt tredje barn och vad jag vill minnas så mådde jag illa vid denna tiden under mina andra graviditeter. Tänk om man fick slippa det.