Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Min son är ju 17 månader och jag har haft 20 olika tror jag...
Vagn är redan klar här!! Detaljer vår EmmaLjunga CityCross som vi hade/har till dottern!! Jag har ÄLSKAT den sen jag såg den i affären o ÄLSKAR den fortfarande!!!
Oooh, är inte så förtjust i just city cross, vill ha antingen Classic chassi med lufthjul, eller min favorit, Ozone. Men jag gillar nya Viking. Vi har dock en Viking ur Emmaljungas gamla kollektion, alltså en retrovagn som också heter Viking... De återanvänder namnen.
Jag har aldrig haft en enda punka fast jag haft lufthjul på vagn i över 10 år nu! Platta punkteringsfria hjul a l a City cross och scooter samlar bara snö i det klimat jag bor. Hela hjulen blir som feta snöbollar.
Nu mår jag illa lite hipp som happ och idag har jag inte mått illa särskiltm ycket. hur är det för er andra som mår illa?
HollyH: har också haft en bättre "illa-mående-dag" idag. Testade åksjuke-band idag och trodde inte så mkt på dem innan men nu börjar jag tro att de gör effekt trots allt. Fler som testat såna, funkade det på er?