pratar jag med fel kille?
Hej jag är ny på familjliv. det är så att jag har blivit kär i en kille som jag har pratat med nu i länge typ 4 år..
vi har alltid kul ihop när vi skriver och pratar i telefon. jag avbröt kontakten med honom typ 2-3 ggr
på grund av att han va lite konstig o pratade om sitt ex ibland bara för att göra mig arg vilket jag ej blev
men förbannad bara o tyckte att han av dum i huvudet att försöka o göra så mot mig eller att säga han har inget "liv" och helst så sover o han o gör ingenting. går ej i skolan, har inget jobb heller.
men hur som helst så tog han upp kontakten med mig igen o försökte verkligen att lösa allting.. han planerar framtiden med mig o säger att du e den enda ja vill dela mitt liv med. problemet är att vi har ej sett varandra i verkligheten.. bara för 12 år sedan har vi sett varandra o vi va rätt små då. .. vad ska ja göra nu han säger att han kmr att träffa mig snart vilket han sagt under de åren vi pratat o ej menade det på riktigt.. därför blev jag besviken o ej ville prata med honom då.. han skriver dag o natt åt mig o vill ha en framtid med mig o skaffa barn? vad är det för fel på honom ? tycker han verkligen om mig? eller vad håller han på med för tusan blir ju galen.. om han nu ej tyckte om mig skulle han ju aldrig vilja ha kontakt med mig? han säger att du är bara speciell och vet inte vad och att hur mycket han tycker om mig varje gång vi pratar... o att snart kmr vi att träffas.. kan jag lita på honom den här gången då? åhh vet inte själv heller vad jag håller på med håller ju fan bli kär i denna killen...
kan nån vara snäll o ge mig råd med det ? blir jätte tacksam för ert svar då. :) kram på er.