Fler som gör embryoadoption?
Hej! 2kvinnor i 40års-åldern som nu går igenom en embryo-adoption, vi gör detta genom Serum kliniken i Aten, finns det fler par här som genom går detta? Hör gärna av er och dela erfarenheter!
Hej! 2kvinnor i 40års-åldern som nu går igenom en embryo-adoption, vi gör detta genom Serum kliniken i Aten, finns det fler par här som genom går detta? Hör gärna av er och dela erfarenheter!
Jag åker till Elite Clinik i Tartu Estland den 10 dec för att göra en embryoadoption.
Det är andra gången jag gör det. Första gånger var för 2 år sedan och det resulterade i en liten dotter som idag är 15 månader.
Jag stod på tröskeln till att ordna en resa i vår, men blev precis gravid Det finns en jättebra tråd www.familjeliv.se/Forum-7-147/m64244223.html Har haft flera missfall tidigare så går det inte vägen med min spontana graviditet är planerna till en embryodonation inte långt borta!
I morgon kl 12 kommer jag göra ET med 3-4 färska embryon..
Späääänande!!!
Hej!!
Vi är ett par som idag skickade in alla papper till Serum för att få genom gå embryoadoption. Har inte hört att det är så många svenska som tar hjälp av dom men många från England som åker. Vi hoppas att de kan hjälpa oss....
Va spännande H1oH2:) Hur tycker ni dom är? hor kommer de sig att ni sätter in 3 till 4 st? Är det första gången ni är där?? Oj va många frågor:) LYCKA TILL
Jag vill också ha barn och funderar på dubbeldonation och embryodonation. Varför väljer ni embrydonation?
Lycka till önskar jag er
Barnojag: vi gör embryodonation för att jag får ut få ägg med vanlig IVF och min mans spermier är få.
hopp34. Tack.
När man gör embryodonation är donatorerna öppna eller anonyma?
Undra vad det är för skillnad på dubbeldonation (ägg och spermier) och embryadoption.
Hej,
hur fungerar det med det juridiska i fall man som ett samkönat par (2 tjejer) skulle göra embryodonation (en av oss). Kan den andra partner ansöka om närståendeadoption i alla fall? I vanliga fall behöver man lägga ner faderskapsutredningen, ger kliniken i Aten något slags papper som bevittnar det? Tack så mycket