• Anonym (abort)

Sterilisering i samband med abort?

Är det möjligt att få göra en sterilisering i samband med en abort?

• Svar på tråden Sterilisering i samband med abort?
  • Anonym (abort)

Någon som vet eller gjort det? Jag misstänker starkt att jag är gravid för TREDJE gången TROTS P-piller. Jag blir ta mej fan galen!!!!! Nu vill jag inte utsätta mig för det mer. Eftersom att jag förmodligen måste göra en abort till så borde det väl ändå inte vara omöjligt för läkarna att knipsa rören på samma gång....

• Anonym (abort)

Fy fan vad jag hatar min kropp just nu....

• Harmagedon

Beklagar.

Tror inte du får det gjort samtidigt men det borde ju vara lättare att få det beviljat nu. Men har du inte blivit erbjuden andra p-medel än piller efter de tidigare aborterna?

• Anonym (abort)
    Harmagedon skrev 2013-11-26 21:55:03 följande:
    Beklagar.

Tror inte du får det gjort samtidigt men det borde ju vara lättare att få det beviljat nu. Men har du inte blivit erbjuden andra p-medel än piller efter de tidigare aborterna?
    Jo, jag har haft spiral, men jag fick en riktigt otrevlig infektion av den + att det var fruktansvärt att sätta in den, så det gör jag inte igen. 

Fy fan, jag önskar att jag var steril. 
  • Frögurka

Har du redan barn o känner dej färdig eller hör du till den gruppen som bara helt enkelt inte vill ha barn?

• Anonym (abort)
    Frögurka skrev 2013-11-27 07:02:07 följande:
    Har du redan barn o känner dej färdig eller hör du till den gruppen som bara helt enkelt inte vill ha barn?
    Jag vill absolut inte ha barn.
  • Anonym (abort)

Tjohoo!! Jag är inte gravid!!!!!!! Äntligen kan jag andas ut! 

Undrar dock varför jag inte får mens....den är sjukt sen.

Svar på tråden Sterilisering i samband med abort?