Unga mammor i Uppsala?
Hej! Jag är 19 år gammal och har en liten dotter på snart 8 månader. Letar efter andra unga mammor här i Uppsala för lite umgänge, bebisprat och fika. Tack för svar :) finns även på Facebook (Natascha Eleonora Karlsson)
Hej! Jag är 19 år gammal och har en liten dotter på snart 8 månader. Letar efter andra unga mammor här i Uppsala för lite umgänge, bebisprat och fika. Tack för svar :) finns även på Facebook (Natascha Eleonora Karlsson)
Hej!
Blir 21 snart och har en bebis på 4,5 månader och bor i Uppsala :) Skicka gärna iväg ett pm.
Jag är 23 och väntar vårat andra barn i februari :)
Åh va kul med svar! Ta min fb och skriv i pm, är mer inne där än här så bättre att prata där :)
Hej! Jag är också intresserad utav att få kontakt av andra unga mammor för fika och bebisprat. Jag är 18 år och är mamma till en liten tjej på 7månader. Bor i Uppsala
Ja men va kul! Lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer där :)
Hej, Amanda heter jag och är reporter på SVT i Uppsala. Jag håller på med ett jobb om att den yngre generationen i större utsträckningen väljer bort familjelivet. För att ge flera perspektiv letar jag nu efter det helt motsatta: En ung person som tidigt valde att skaffa barn.
Känner du dig träffad och är intresserad av att ställa upp på en intervju?
Mejla mig: amanda.alvarsson@svt.se