• Loncelot

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ovissheten att inte veta när man ska bli gravid är jobbigast, tänk om man kunde få ett datum på det då skulle man ju vara glad

lilsis skrev 2016-01-25 07:08:12 följande:

Ruvar på en blastocyst sedan i tisdags. Börjar bli lite trött på allt väntande faktiskt.

Gamlamamman skrev 2016-01-25 09:00:16 följande:

Men stackars liten! Hoppas han kryar på sig snart. De brukar ju iaf tycka att det är kul att gå på kryckor i början. :)

Ja, man testas fler än en gång som förälder. Världens svåraste jobb med oviss utgång. :D

• Loncelot
    Caliz skrev 2016-01-25 18:15:32 följande:

Tack, hoppas dessa 3 tester är rätt.

Men fick missfall i nov :(

Så man är lite rädd...

Ja den e super. Allt i ett????????

Grattis!!

Jag använder monitorn oxå dock fattar ja inte varför den vill fortsätta med tester när man redan fått max, så var det inte med den gamla monitorn, sista dagen med ägglossning så nu håller vi tummarna!
  • Loncelot
    Caliz skrev 2016-01-25 19:08:29 följande:

Kanske för den vill se hur länge man har hög av det nu e man har högt. För sen visa när det ämne går ner. Kanske det e 4 dagar en månad och 3 dagar en annan.., gissar hej vilt.

Man vill ju inte anstränga sig i onödan ;) haha

Fast max har man i max 2 dagar så det verkar konstigt, hög förstår jag men max e ju max

Visade din monitor att du var gravid fast du inte var det eller var det vanliga tester?
  • Loncelot
    Caliz skrev 2016-01-25 20:03:06 följande:

Ok, då vet jag inte... Konstigt. Det va ett digitalt CB, det som visar veckor. Monitorn hade rätt att jag inte va gravid

Okej, tänkte sen när man ska testa att den inte visar fel. Va besviken man skulle bli om det sen inte var så!

Men härligt att det vart bra till slut
  • Loncelot
    Caliz skrev 2016-01-25 19:08:29 följande:

Kanske för den vill se hur länge man har hög av det nu e man har högt. För sen visa när det ämne går ner. Kanske det e 4 dagar en månad och 3 dagar en annan.., gissar hej vilt.

Man vill ju inte anstränga sig i onödan ;) haha

Ber din monitor om tester hela cykeln? Har gått över på låg nu men den vill fortfarande att man ska testa imorgon...Hur gör man graviditetstest? Ber den själv om det eller är det någon inställning?
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?