• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • daisy80

Vad skönt, allt verkar vara i sin ordning för dig :) och nu är du ju i princip på den "säkra sidan" va? Måste kännas underbart! Längtar sååå tills jag oxå är där! Tack för tummarna!

Iskristall skrev 2016-04-14 09:05:33 följande:

Hej, är i v.12 (11+3) Det är bra med mig. Illamående när jag blir hungrig och det blir jag ofta...blir mycket småätande :-/

Spännande att ni ska få börja med ivf snart! Håller så tummarna.

• Iskristall
    daisy80 skrev 2016-04-15 15:50:40 följande:

Vad skönt, allt verkar vara i sin ordning för dig :) och nu är du ju i princip på den "säkra sidan" va? Måste kännas underbart! Längtar sååå tills jag oxå är där! Tack för tummarna!

Snart på den "säkra" sidan. Men jag är så orolig för kub resultatet... Annars känns allt underbart, det mesta iallafall
  • lilsis

I torsdags började jag störtblöda, slemhinna och allt.

Igår visade testet 2-3. Alltså stiger hCG som det ska trots allt.

Så nu får jag väl invänta ultraljud i slutet av månaden...
  • Iskristall
    lilsis skrev 2016-04-16 06:04:04 följande:

Det ser ju bra, stort grattis! Blöder du inte längre så ska du se att allt blir bra! Jag håller tummarna!
  • Gamlamamman

Det är ju fantastiskt! Tänk att ni kommit sån bit på väg. Härligt efter allt väntande.

När ska du göra kub? Kommer säkert gå bra, men det ligger i naturen att oroa sig. :)

Iskristall skrev 2016-04-14 09:05:33 följande:

Hej, är i v.12 (11+3) Det är bra med mig. Illamående när jag blir hungrig och det blir jag ofta...blir mycket småätande :-/

Spännande att ni ska få börja med ivf snart! Håller så tummarna.

• Gamlamamman

Kommer säkert gå bra! Håller tummarna!

lilsis skrev 2016-04-16 06:04:04 följande:

• Iskristall
    Gamlamamman skrev 2016-04-16 09:04:00 följande:

Det är ju fantastiskt! Tänk att ni kommit sån bit på väg. Härligt efter allt väntande.

När ska du göra kub? Kommer säkert gå bra, men det ligger i naturen att oroa sig. :)

Ja, det är riktigt härligt. Det var ett tag som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva detta alls!

På tisdag ska jag ta blodproverna inför kub och veckan efter är det dags för själva kub ul.
  • Gamlamamman

Håller alla tummar!

Iskristall skrev 2016-04-16 10:23:23 följande:

Ja, det är riktigt härligt. Det var ett tag som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva detta alls!

På tisdag ska jag ta blodproverna inför kub och veckan efter är det dags för själva kub ul.

• daisy80
    Iskristall skrev 2016-04-15 17:28:25 följande:
    Snart på den "säkra" sidan. Men jag är så orolig för kub resultatet... Annars känns allt underbart, det mesta iallafall
    Måste ju få en uppdatering hur det går för dig :) Hur gick det med kub testet? Själv har jag ÄP imorgon.. kram :)
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?