Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Idag har ja fått max på fertilitetsmonitorn så inom 48 timmar så släpper ägget :) bara o köra på nu :) yey!
Idag har ja fått max på fertilitetsmonitorn så inom 48 timmar så släpper ägget :) bara o köra på nu :) yey!
Heja! Kör så det ryker!
Hej Loncelot
Du som har mer erfarenhet av monitorn, har du fått mer än 8 dagar med hög?
Förra månaden hade jag max på dag 14 och 15. Nu är jag på dag 16.
Tack så mycket för svaren. Jag får fortsätta och testa då :) ja jag börjar allt bli lite nojig nu. Är rädd att jag inte får någon ÄL denna månaden
Jag håller på att bli galen på den här väntan. Symptomen hopar sig, men borde ju egentligen inte finnas. Inte än på några dagar för mig iallafall.
Jag har två barn sedan tidigare och vill ha ett tredje nu när jag är 35. Tror ni att man upplever graviditeten annorlunda nu när man är omkring 35?
Loncelot: men fy! Jag blev deprimerad min sista. Det önskar jag inte heller igen.
Idag är det ägglossningsdag, nu gäller det :)
Hej,
Hoppas det är okej att jag hoppar in här :) Jag är 35 i september och jag och min man har börjat försöka att få vårat första barn. Jag tempar med Natural Cycles sedan en månad tillbaka, vore häftigt om det funkar.
Skönt att man inte är ensam i ålder eller försök och ska bli trevligt att följas åt här :) Stort grattis till alla som plussat <3
Vad är monitor? Jag har bara tempat en månad men ska kolla med ÄL test också. Jag var ju bra kaxig och inbillade mig att det tagit på första försöket, dock är det en fördel om man faktiskt träffar ÄL då hahaha
Vad är monitor? Jag har bara tempat en månad men ska kolla med ÄL test också. Jag var ju bra kaxig och inbillade mig att det tagit på första försöket, dock är det en fördel om man faktiskt träffar ÄL då hahaha
Stort lycka till nu!
Tack känns som hoppet kommer tillbaka varje gång man prickar in ägglossningen
Härligt att höra att allt går bra för er
Välkommen Mderle! Lycka till du med!
Stort lycka till nu!
Tack känns som hoppet kommer tillbaka varje gång man prickar in ägglossningen
Stort lycka till nu!