• Sarah12

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Gabriella 592 skrev 2014-02-13 20:27:52 följande:
    Ska snart flytta isär från min dotters pappa. De flesta av mina vänner är gifta eller sambos, försöker därför på detta sättet att bredda bekantskapskretsen för mig och min goa, glada lilla tjej. Söker andra mammor med barn i ungefär samma ålder i Göteborg att träffa och umgås och leka med.  Inga konstigheter, hör av dig så ses vi över en play date! TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 20:31 Glömde skriva, jag är 37 år :)

Hej trevligt här i samma situation har en underbar flicka på 2,4 bor I västra Göteborg hör av dig om du vill
  • Sarah12
    Sarah12 skrev 2014-05-11 20:53:10 följande:
    Hej Nina heter jag är 36 år trevligt är i samma situation har en underbar flicka på 2,4 bor I västra Göteborg hör av dig om du vill

Hej är ensamstående på heltid med min flicka på 2.4 Har så bor i västra Göteborg träffar gärna andra ensamma mammor kan va trävligt hitta på nåt inför sommaren .
  • Sarah12
    Mlaejnaa skrev 2014-05-02 08:10:40 följande:
    Hej, Ny här. Ensamstående mamma till en dotter på tre år. Själv är jag 35. Har många vänner men alla är i par så träffar gärna ny vänner i samma situation. Bor i Kungsladugård.

Hej känner i igen mig i din situation min flicka är 2.4 är ensam med henne kanske man kan ses bor oxå i Gbg är 36 år
Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg