• teaf

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Hej! En man här som har en son född 04 på heltid.  Hittar gärna på något. Är också med i citypolarna där jag brukar lägga upp lite aktiviteter för barn och vuxna. Hör av er till mig så får ni mitt nick där.

• teaf

Hej igen!
    skrev tidigare i tråden.
    Jag är en man som har en 10-årig son på heltid. Är själv 41.

Jag håller på att fixa lite midsommarfirande på ett annat forum för fler ensamstående med barn.
    Vid fint väder blir det picknick i Slottskogen eller Trädgårdsföreningen. Vid dåligt väder blir det troligen knytis i min 4.a på Hisingen.
    Inboxa mig så berättar jag mer.
    Det spelar ingen roll om era barn är yngre. Bara vi inte sitter själva denna dag. Har själv gjort det många gånger så jag vet hur tråkigt det är.
    Så kom igen nu! Glad

• teaf

Vi är f n 3-5 personer som kommer umgås på midsommarafton.  2 har jag träffat tidigare 2 har jag aldrig mött. Spridning på barnen är 3-10 år.

• teaf

Skrev här för ca 10 dagar sedan ang midsommar.  Såg att några tittat till min profil men ingen som vågat/vill ta kontakt.
    Vi kommer i alla fall vara ett gäng med 6 ensamstående föräldrar, 2 par och 14 barn som firar tillsammans.  Samtliga kommer att göra nya bekantskaper denna dag.

Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg