• Karsten

Mamma sökas

Hej! Jag vill ha barn och söker den som vill bli mamma (typ 35+) och gemensam förälder med mig. Jag (44) bor med min man på Gärdet, jobbar i som förskollärare och är även samtalsterapeut utbildad i Danmark, vart jag kommer från. Har nu bott i Stockholm i 5 år, och njuter tillvaron här i stan och på landet vid Norrtälje där vi ofta åker till. Jag är en positiv, reflekterande och praktiskt anlagt person. Har goda gener; är 193cm, slank, frisk och sällan sjuk! Jag ser mig som blivande pappa med stort P. Dvs minimum 50% delaktig i barnets uppväxt och boende, varför jag föreställer mig att vi förälder bor i närheten av varandra. Jag ser fram emot att höra från dig :o) Kram på dig. Karsten PS. Kanske du har en vän eller bekant som vill bli mamma?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-09 20:18
    Hej! Medförälder sökas fortfarande ;)

• Svar på tråden Mamma sökas
  • Karsten

Hej Emmi. Nån ide om att vi som föräldrar blir mere 'jämnåriga' , kanske bättre personkemi - men det är ju ingen garanti vet jag. Är åldersskillnad utan betydelse för dig? Hälsning Karsten

• Karsten

Tack för din åsikt. Personkemi är ganska viktigt för mig så barnet upplever samspelta föräldrar, men såklart kan kemin bli bra trots större åldersskillnad. Samtidigt är jag övertygat om att kvinnor 35+ blir gravida än i dag. Och du har rätt i att fertiliteten försämras för kvinnor och män med åldern. Karsten

Svar på tråden Mamma sökas