sydd för mycket
Var på efterkontrollen igår och kom fram till att jag blivit sydd för mycket, någon mer som blivit det? Vad gjorde de? Har fått läkartid om 2 v. Klipper de upp, Hur lång tid tog det att läka, blev det bra sen?
Var på efterkontrollen igår och kom fram till att jag blivit sydd för mycket, någon mer som blivit det? Vad gjorde de? Har fått läkartid om 2 v. Klipper de upp, Hur lång tid tog det att läka, blev det bra sen?
En jag känner var med om det. Hon fick en ny operation 8 mån efter att barnet fötts när hon hunnit sluta amma. Hon hade fått bristning grad 4 och sytts på operation, men det blev fel ändå. Jag tror att operationen för att korrigera dröjde så länge pga att hon skulle sluta amma innan.
Själva operationen var tydligen helt ok; lokalbedövning och justering av kanterna.
8 mån, Hu hoppas jag slipper vänta så länge
Ok. Väntar nu på tis till gyn, får väl se vad de säger.
Fick sfinkter grad 3, sövdes och opererades direkt efter men trots att de sövde mig och därmed kunde arbeta i lugn och ro opererades jag fel och syddes ihop för mkt. Opererades om 4 mån efter. Är idag ännu inte återställd. Dottern är precis 1