• Orcha

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    Anonym (fa) skrev 2014-03-14 15:13:34 följande:
    OT kanske, men var hittar man den smileyn?! 
    : - D
    Fast utan mellanslag.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    Aniiee skrev 2014-03-14 15:17:42 följande:
    Nä, det blir födelsedagsbörjare! med skedar-ost och parmesanpomfritt...
    Smasskens!
  • Orcha
    Aniiee skrev 2014-03-14 16:13:47 följande:
    Asså... du tar ett gäng pomfrit, va.... och så kör'u dom i ugnen tiss dom är klara..... åsså tar'u ut dom.... å, typ, häller upp'rom på nå snyggt fat eller så..... äru me? och så tar du en ost va, som heter parmesan och som är hård som fn och man kan typ... äta'ren hel för den e så go.... och så tar'u en rivhyvel (som ser ut som en vanlig osthylvel, fast den har massa SMÅ hål istället för bara ett, brett.... å så HYLAR DU PARMESAN PÅ POMFRITTEN! 
    E pomfritt samma som pommfritt?
    Den dära osten, den gillar ja asamycke.
  • Orcha

Eller för att alla kårv, pittsa eller piza (?)-trådar bara dyker upp på fredagseftermiddagarna.
    Känns "jort", liksom.
    Obestämd

(som svar på ts alltså)

• Orcha

Shitt va gått!

Svar på tråden Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen