• Anonym (arg)

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen.
    Det tycker däremot inte jag!
    Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen
  • Koppkaka

Vår sån på två år jilar kårv myket! Vi jilar sånnt här såmm takkås, suchi åck pittsa. Tjinamat är åchså gått!!

• Aniiee
    Orcha skrev 2014-03-14 15:19:44 följande:
    Smasskens!
    Rainbow gg skrev 2014-03-14 15:21:39 följande:
    Låter smaskens :D

Yesbox!
    I am a citizen of the world. - Sylvia Beach
  • Aniiee
    Rocket Mania skrev 2014-03-14 15:25:10 följande:
    Ge mej genasst räsäpptet på parmessanpåmfritten
    Asså... du tar ett gäng pomfrit, va.... och så kör'u dom i ugnen tiss dom är klara..... åsså tar'u ut dom.... å, typ, häller upp'rom på nå snyggt fat eller så..... äru me? och så tar du en ost va, som heter parmesan och som är hård som fn och man kan typ... äta'ren hel för den e så go.... och så tar'u en rivhyvel (som ser ut som en vanlig osthylvel, fast den har massa SMÅ hål istället för bara ett, brett.... å så HYLAR DU PARMESAN PÅ POMFRITTEN! 
  • Orcha
    Aniiee skrev 2014-03-14 16:13:47 följande:
    Asså... du tar ett gäng pomfrit, va.... och så kör'u dom i ugnen tiss dom är klara..... åsså tar'u ut dom.... å, typ, häller upp'rom på nå snyggt fat eller så..... äru me? och så tar du en ost va, som heter parmesan och som är hård som fn och man kan typ... äta'ren hel för den e så go.... och så tar'u en rivhyvel (som ser ut som en vanlig osthylvel, fast den har massa SMÅ hål istället för bara ett, brett.... å så HYLAR DU PARMESAN PÅ POMFRITTEN! 
    E pomfritt samma som pommfritt?
    Den dära osten, den gillar ja asamycke.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Hedebris

jag ska själv äta fleskfille men bajkon. Ska bli jättegott. Kanske med pottattis och saus

• turbansmurfen
    Anonym (arg) skrev 2014-03-14 14:41:28 följande:
    Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen.
    Det tycker däremot inte jag!
    Vad ska jag göra?
    Du ska lära dig att stava korv korrekt!

Katt
  • Rocket Mania
    Aniiee skrev 2014-03-14 16:13:47 följande:
    Men altså, är det hemajord påmmfrites då lr? Parrmessan vet jag självklart vad det är. Det är sån där som finns på burk, mald lixom. Luktar lite som kräks.
  • Anonym (arg)
    turbansmurfen skrev 2014-03-14 16:22:35 följande:
    Du ska lära dig att stava korv korrekt!

Katt
    Varför mobba mig när jag har berättat att jag stavarr dåligt?
  • Rocket Mania
    Anonym (arg) skrev 2014-03-14 16:25:11 följande:
    Varför mobba mig när jag har berättat att jag stavarr dåligt?
    Ett tips är ju att använda dig av stavningsprogrammet i datorn. Alla ord som kårv, stavarr, kinnamat osv blir käckt rödmarkerade och kan rättas till. 
  • Aniiee
    Orcha skrev 2014-03-14 16:18:20 följande:
    E pomfritt samma som pommfritt?
    Den dära osten, den gillar ja asamycke.
    Aaaah..... det äre....
Svar på tråden Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen