Ensamhet
Är en kille född 1991 som fyller år imorron 22 April och har inga vänner förutom arbetskamrater, någon på jobbet kanske säger grattis till mig men de är isåfall för att ja sakt att ja fyller år de datumet, Är han på jobbet som man vet vem han är och snackar med på jobbet men ingen som man skulle vilja ha att göra med utanför, har alltid varit så i skolan med, har inte haft en vän sen lågstadiet, så alltid i 20 år typ suttit ensam på mitt rum och umgåtts med mig själv, haft ett förhållande och träffat någon tjej genom men de på grund av webben, fast där svarar max 2 av 10 personer och dom som svarar slutar oftast snabbt eller ber en att sluta skriva för man undra varför man inte fick något svar.
Jag är en snäll kille som tydligen är för snäll, för alla tjejer tycker ju om han med tatueringar och massa annan smörja som tjejer har för sig att dom söker han som är så perfekt och dom som inte är såna jävla idioter är lika idioter dom med för dom sitter där och tycker synd om sig själva eller något annat.
Sen så när någon får reda på om man inte har vänner eller dricker alkohol ja då glöms man bort för då är man så tråkig, men för fan, man kanske inte vill bli en jävla alkoholist men för de behöver man inte dissa någon för man kan vara vänner ändå.
tack för mig/ hej