• Tésan

Ett brev till min son

Älskade Gabriel.  Förlåt! Förlåt mig verkligen. När du var ett embryo så ville jag abortera.snälla! Jag menade verkligen inte dig!Det jag menade var att ta bort situationen.Men jag förändrade tänkesättet och lårde mig att leva med den. Nu fokuserade jag mig på DIG och du blev mitt barn ♥ Jag förstod att du var min älskling. Du är mitt barn som jag älskar lika mycket som jag älskar dina syskon.Jag fick se dig, känna dig och höra dig.Jag var så glad och förväntansfull.  Vi väntade på dig.  Jag såg bilder framför mig, när du ligger i min famn, jag får pyssla om dig, känna din lilla kropp, lyssna på dina andetag, myser, ger dig kärlek, se dig njuta och somna lugnt där i min famn.  Att acceptera det faktum att du fick lov att gå vidare innan mina förväntningar slog in, är ett kliv som känns omöjligt att besegra.Du fattas mig!!!  Min älskade Gabriel. .Lova mig att ha det bättre där du är,möt mig den dagen jag kommer till dig.Du kommer alltid att finnas hos oss.Vi älskar dig oändligt mycket.Sov så gott min prins ♥ Kära hälsningar /mamma  

puss & kram
  • Svar på tråden Ett brev till min son
  • Aimee68

Åh kram 😥ta hand om varandra!

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Hmpf

Läste din tidigare tråd TS. Beklagar ännu en gång sorgen Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• Tésan

Gabriel dog i min mage. Föddes i vecka 19. 2014-05-06

puss & kram
  • amiofo

styrkekram, finns inget jag kan säga som gör det lättare  men ta er tid at sörja, behöver ni någon att prata med så finns det hjälp at få. 
    vill du så inboxa

• Tésan

Du var för fin för denna värld,Du valde en bättre plats. Jag klandrar dig inte mitt kära barn,  Du har nog hittat ditt palats.  Du kommer alltid att vara en i vår familj,Du kommer aldrig att glömmas. Saknaden är dock väldigt stor och våra ögon på tårar måste tömmas.  Din bror frågade mig:-Var han vit med stora vingar? Fick du en kram innan han flög sin kos?Han har en vacker bild av dig min kära, han vill även ge dig en stor röd ros. Din syster blev så ledsen, hon grät och sa med skrovlig röst: -Åh jag som vill ha vår bebis kvar!Det är ju så svårt att ge henne tröst. Du har tagit en stor plats i våra hjärtan vår prins.I våra tankar och sinnen du vet att du alltid finns!

puss & kram
Svar på tråden Ett brev till min son