• Anonym (--)

Är detta rasism?

Om negerboll är rasistiskt så är väl negerklubba det också

Annars så måste jag erkänna att det var mycket rasistiskt, varför är negern och arab kakan före den vita i led?

• Anonym (--)
    Den vita staden skrev 2014-05-11 13:14:14 följande:

Jag har adopterade, färgade vänner som tagit illa vid sig av dessa, så jag säger ja. 

Att någon tar illa vid sig måste ju respekteras, är väl lätt att som svenskfödd o. vit sitta vid sin dator o. tycka att de är söta..

Skitsnack, det finns alltid nån som reagerar på nått, så är det att bo bland andra människor.

Vi får bara lägga ner med det här kostsamma tramset vi bedriver i det kränkta landet sverige, blir dina kompisar också "illa berörda" om dom ser negerdockor i affär eller bilder serietidningar?

• Anonym (--)
    Anonym (1 av 3) skrev 2014-05-11 13:34:39 följande:
    Du har ett väldigt dåligt bemötande och dåligt argumenterande.
    Att ha färgade dockor i en affär är inte rasistiskt, att kalla dom negerdockor när man säljer don däremot är det, du inser väl denna väsentliga skillnad hoppas jag?

Annars är det dags att akut börja skjuta till extra pengar till skolan och utbildningen här i Sverige för det är väldigt många som i så fall inte förstår uppenbara saker.
    Kunskap är din vän, okunskap bara en pinsam följeslagare

Jag har sen länge tröttnat på pk skitsnack fylld med fantasifulla ideal.

Så om negerdockor inte är rasistiska så hur kommer det sig att bakelser blir det?
    Denna bakelsen kallades nog inte för negerskalle heller så vad är problemet här kan man ju undra mer än att vissa ska atenchionhora sig med sina "kränkta känslor" aka skadestånd är bra att ha, den som blir mest "kränkt" får mest pengar.

Svar på tråden Är detta rasism?