• Anonym (K2)

Vågar man hoppas?

Tempa är mitt tips också! Jag har så smal hormontopp vid ÄL så jag måste testa med stickor morgon o kväll för att pricka den. Har dessutom ÄL dag 12. Syns hur bra som helst om man tempar.

• Anonym (K2)
    Anonym (Ididitagain) skrev 2014-05-13 16:18:41 följande:
    Vilken temp rekommenderar ni?

Har fortfarande molande värk i tjejmagen och dragningar i ljumskarna och milky flytningar så det står härliga till. Aldrig under mina år har jag haft såhär ????

Om du inte brukar ha sån PMS så verkar det ju lovande

Jag hade en helt vanlig standard digital termometer. Fick ett hack ner på 0,3 grader före ÄL och sen upp 0,8 dygnet efter.
  • Anonym (K2)
    Anonym (Ididitagain) skrev 2014-05-14 11:08:00 följande:
    Gudars ja, detta är nog den värsta PMSen. Otroligt illamående på morgonen varje morgon sen går det över till ett brutalt hunger istället. Så om nu detta är PMS eller vad det är ser vi den 18e. Är brutalt gasig i magen också. Fortfarande molvärk/yrsel och trött så trött.

Hur och när ska man tempa? :)

Håller en tumme för att det INTE är PMS

Tempa på morgonen precis när du vaknat.
  • Anonym (K2)
    Anonym (Bebislängtan....) skrev 2014-05-15 05:59:17 följande:
    När börjar man tempa då? Efter mens eller någon vecka efter?

Kör från mensdag ett första gången. Sen ser du kanske att tempen ligger exakt samma typ 9-10 dagar, då kan du nästa cykel kanske vänta med att tempa till dag 7 eller nåt. Men bra att se vad man har för normaltemp före ÄL och efter ÄL.
  • Anonym (K2)
    Anonym (Ididitagain) skrev 2014-05-15 14:48:02 följande:
    Fortsättning

Symptom i dagsläget

Mannen efter tre dagars borta märkte av blodådrer på brösten nu börjar dom ömma.

Illamående som tusan på morgonen och kvällen!

Molandevärk och magont

Hård i magen, extremt gasig.

Milky flytningar med små korn i.

Sug på det jag mest hatar i hela världen nästan - räfflade smörgåsgurka. Jag hatar ättiksgurka men fick ett extremt sig idag och mannen är helt snurrig. Aldrig under våra år har han fått köpa hem saltgurka eller ketchup men nu ligger ketchup i kylen och har små sug att köpa lingonsylt och doppa med saltgurka.

Extrem trötthet och sover otroligt dåligt igen all the time. Känner mig aldrig utvilad. Tre dagar kvar till BIM.

Envis PMS som dykt upp eller bebis?

Tre dagar till

Tre dagar olidlig väntan hur brukar du vara före BIM?
  • Anonym (K2)
    Anonym (Ididitagain) skrev 2014-05-15 15:42:44 följande:
    Vanligtvis brukar jag bara vara smått irriterad, och illamåendet kommer en-två dagar innan bim och ont i själva hela magen vilket jag inte har haft nu denna gång. Super skumt!

Allt som är skillnad mot hur du brukar vara är ju hoppfullt! När ska du testa?
Svar på tråden Vågar man hoppas?