• kakadua

:-::-: starbucks malmö :-::-:

Hej alla där ute!

Är det bara jag som inte visste att STARBUCKS har öppnat upp på Malmö C?? Glad

Jag är väldigt nyfiken på Er som har varit där och fikat om vad ni tycker om deras kaffe och service?
    Har ni någon favorit dricka?

Även ni som väljer att inte gå dit varför?

Själv tyckte jag att kaffet och servicen var bra. Sjukt stort ställe så det passar utmärkt för mig och mina "mammavänner" med våra barnvagnar Flört

• Svar på tråden :-::-: starbucks malmö :-::-:
  • arkaderol

hihi har de inte varit där läääääänge??
    jag missade också dem i början :P

latte vanlij, min favo alla ställen :)
    och ute serveringen är mycket mysig....

• kakadua

Njaä... inte så länge tror jag   Ja den drickan är god!

Är det några fler som vill dela med sig?

• Styrox
    kakadua skrev 2014-05-12 15:54:18 följande:
    Njaä... inte så länge tror jag smile1.gif   Ja den drickan är god!

Är det några fler som vill dela med sig?
    Jo då, det har funnits i åtminstone två år. Finns i både Malmös,Göteborgs och Stockholms centralstation.

Jag tycker inte om deras kaffe, eller snarare varma vatten med kaffeessens. Servicen är väl som på alla andra ställen, personalen är väl lite mer stressade där än på små caféer.

Tycker att det är mycket trevligare att sitta på mindre cafés och det är mycket godare att faktisk ha kaffe i en take away mugg om det är så att man är på språng.
  • sextiotalist
    Styrox skrev 2014-05-18 16:27:00 följande:
    Jo då, det har funnits i åtminstone två år. Finns i både Malmös,Göteborgs och Stockholms centralstation.

Jag tycker inte om deras kaffe, eller snarare varma vatten med kaffeessens. Servicen är väl som på alla andra ställen, personalen är väl lite mer stressade där än på små caféer.

Tycker att det är mycket trevligare att sitta på mindre cafés och det är mycket godare att faktisk ha kaffe i en take away mugg om det är så att man är på språng.
    Åh, jag gillar inte heller dessa kedjefik. Lycke är när man hittar ett fik lite gammeldags.
    Jag bodde för flera år sedan på ett ställe, där de hade ett fik, där ingen kaffekopp var den andra lik

Däremot är jag väldigt glad när de serverar latte (vilket man numera gör även på de små bättre fiken), för det är det enda kaffet jag dricker
  • Dixie
    kakadua skrev 2014-05-12 15:54:18 följande:
    Njaä... inte så länge tror jag   Ja den drickan är god! Är det några fler som vill dela med sig?

Minst 2år har den funnits i Malmö, jag tar alltid vanlig latte, ibland med vaniljsmak!
  • kakadua

Vad intressant att få höra era upplevelser

Jo mindre caféer är mysiga!

Ni som inte har smakat deras frappuccino passa på och gör det nu. såg på FB att dom har happy hour 15-17 fram till 23 maj halva priset! Jag tog en Java chip med choklad bitar i mums. Gott nu i sommar värmen.

Svar på tråden :-::-: starbucks malmö :-::-: