När försvinner grav.symptom?
Hur lång tid efter en abort försvinner grav.symptomen? Har grymt illamående och ska göra en abort nästa vecka... Är då i v 6-7 någonstans!
Hur lång tid efter en abort försvinner grav.symptomen? Har grymt illamående och ska göra en abort nästa vecka... Är då i v 6-7 någonstans!
För mig försvann det nästan med detsamma. Morgonen efter kännde jag inget som hellst illamående som jag haft varje morgon innan.
För mig tog det månader. ja, du läste rätt. jag testade positivt i kanske 3-4 månader till. Men läkarna var oerhört förvånade och det är nog oerhört sällsynt.
För mig försvann det också dagen efter, jag mådde också jätteilla och var grymt trött. Har för mig att jag också var ungefär lika många veckor som du.
För mig försvann i princip allt "direkt" efter aborten. Bröstmjölken försvann efter 1 månad ungefär
Oj hur långt gången var du? Med tanke på att bröstmjölken kommit igånf
Jag var i vecka 15 cirka, kommer ej ihåg exakt.
Usch :( jag gjorde en kirurgisk abort i vecka 9, när jag vaknade upp mådde jag bra igen!
Jag gjorde medicinsk abort för drygt 3 veckor sedan, mår illa nästan varje dag fortfarande, är dödstrött, svullen om magen och gråtig.... Misstänker att aborten inte lyckades... Ska tillbaka på återbesök imorgon, håller tummarna att allt gått bra och att de här symptomen ska försvinna snart!
Lisb1 hur gick det på återbesöket
Men man vet ju inte när mensen kommer efter en abort, och det står ju fortfarande gravid på testet så du får nog vänta ett tag till.