• Vickan I

Mensvärk på ruvardag 5...

Jag fick så med första barnet. Var också tidigt i ruvningen. Fick det på natten. Så oerhört ont. Var säker på att det var kört, men det gick bra . Pratade med kliniken, men de hade ingen förklaring till vad det kan ha berott på.

• Vickan I

Usch blöda är alltid hemskt och ledsamt och automatiskt tänker man ju då också det värsta. Jag blödde vid två av fyra av mina FET-försök. Den ena gången gick det inte (utomkvedshavandeskap) och andra gången blev lillebror så det kan verkligen gå åt båda hållen trots en blödning, även om första tanken självklart blir "kört". Bra tecken är iaf att du inte har mensvärk också. Båda eller den ena kan mkt väl kämpa på fortfarande trots blödning.

• Vickan I

Ånej. Kram. Jag vet hur hemskt det är att se det där förhatliga jäkla minuset. Luften går bokstavligen ur en. Tillåt dig att vara ledsen, arg, uppgiven och alla andra känslor som kommer välla upp det här kommande dagarna. Sedan när det börjar lägga sig lite har ni sommaren på er att först njuta av den och varandra och tillsammans komma fram till hur ni ska gå vidare till hösten. Förstår att det känns nu som att du inte orkar mer och låt det kännas så. Alla känslor är ok. Kram

Svar på tråden Mensvärk på ruvardag 5...