• Limaliie

Mensvärk på ruvardag 5...

Japp *räcker upp handen*  hade mensvärk från drygt RD 4 och framåt, jag trodde mensen skulle komma förtidigt och jag var helt säker på att det var kört eftersom jag följde samma mönster som alltid innan mensen.

MEN, jag var gravid istället och plussade! Mensvärken var i detta fallet livmodern som börjat växa redan men det känns ju exakt samma som vid mens, ingen skillnad. Sedan höll sig mensvärken i i flera veckor framöver och jag trodde många ggr jag skulle få missfall. Idag är jag i v 31.

Så ge inte upp! Håller alla tummar för er att ni ska lyckas!

• Limaliie
    Anonym (oroliga jag) skrev 2014-06-01 09:45:40 följande:
    Åh vad underbart att höra! Det gör mig glad att du är gravid, trots dina tidiga symtom. Känner att hoppet kommer tillbaka lite efter några deppiga, oroliga dagar. {#emotions_dlg.flower}
    Ska följa tråden och se hur det går för er du får uppdatera sen. Alla plussar inte tidigt eller innan bim, tänk på det. {#emotions_dlg.flower}
  • Limaliie

Hur går det ts1 Bra hoppas jag

• Limaliie

Åh nej vad tråkigt för er TS, men jag hoppas de eller den ena iallafall hänger kvar. Blod behöver ju inte betyda kört. Stor kram {#emotions_dlg.flower}

• Limaliie
    Anonym (oroliga jag) skrev 2014-06-06 06:18:10 följande:

Tack för din omtanke Limaliie Hjärta men jag har testat negativt med ett digitalt Clearblue nu på morgonen. 

Det var inte vår tur denna gången heller. Gråter

Verkligen ledsen för er skull Gråter jag vet det låter så klyschigt att säga, ge inte upp! Och jag förstår det känns otroligt jobbigt och dant nu för er...det är inte rättvist det här med att bli gravid och få barn.

Tillåt er att sörja nu en tid, sedan får ni se hur ni ska gå vidare. Det finns ju många vägar till barn, men ta det sedan.

Stor kram till er!
Svar på tråden Mensvärk på ruvardag 5...