• drottningbron

Mensvärk på ruvardag 5...

Hoppas verkligen med dig, kära vän! Själv vaknade jag med extremt illamående andra natten efter isättning, ringde och frågade om nåt var fel, dom sa att man omöjligt kunde känna något så tidigt, sen mådde jag illa resten av graviditeten. Håller tummarna, och undrar varför det är sista försöket?

• drottningbron

Vet att det är svårt, men håller med om att försöka ta det som det kommer. Jag hade också panik och trodde aldrig jag skulle ha råd att göra privat IVF, har inte särskilt stark ekonomi, men det liksom löste sig när det blev dags, man hittar sätt att klara sig när det är viktigt. Hoppas såklart du inte ska behöva göra fler, men tänk inte att det är kört om det inte lyckas nu - det är aldrig kört!

• drottningbron

Vet att det är svårt, men håller med om att försöka ta det som det kommer. Jag hade också panik och trodde aldrig jag skulle ha råd att göra privat IVF, har inte särskilt stark ekonomi, men det liksom löste sig när det blev dags, man hittar sätt att klara sig när det är viktigt. Hoppas såklart du inte ska behöva göra fler, men tänk inte att det är kört om det inte lyckas nu - det är aldrig kört!

Svar på tråden Mensvärk på ruvardag 5...