Unaangelita skrev 2014-05-28 21:41:50 följande:
Ja vi kan gärna följas åt! Vi har försökt rätt länge nu, jag har inte koll på exakta månaderna eftersom vi räknar olika här hemma haha. Sambon tycker vi började försöka i februari i år typ, men jag slutade med p-plåster för nästan ett år sen så jag tycker vi har försökt sen dess haha. Så ja just tiden är vi lite oense om. Hur som helst, min kropp skriker efter barn, eller bli gravid med andra ord. Alla runt omkring mig har redan barn, jag är 31 år och sambon 28. Han har typ inga kompisar med barn så han är inte lika stressad som jag är. Skengravid känner jag mig varje månad, hoppas så mycket men ändå kommer mens-jäveln!! Kör med ÄL-stickor vissa månader, andra orkar jag inte för jag blir bara mer besviken när jag vet att vi prickat in ÄL men ändå inte lyckats. Han vill absolut inte vända sig till sjukvården ännu, möjligtvis efter sommaren mest bara för att lugna ner mig och se att vi har inga fel och att det är bara ligga i. Vi kör sex var tredje dag nu ungefär, dock jobbar jag skift så det är inte alltid vi hinner, eller har orken till det. Försöker att inte tänka så mycket på barn när vi sexar, lättare sagt än gjort!! Jag tänker på ställningar o hela köret haha. Är din karl med på allt? Eller är det mest du? Min sambo vill lika gärna som jag ha barn men han är som sagt inte lika stressad. Sorry för trång text, skriver från Ipaden så det går inte göra mellanslag.
Åh vad jag känner igen mig i att vara skengravid och längtan! Och vad tråkigt att ni inte är på samma plan ang sjukvården...=( Jag och min sambo är det nästan tvärtom för, eller ja, igår gav jag ju nästan upp var tvär-deppig...Så han började puscha på ännu mer ang sjukvården osv. Så det känns skönt att han också vill till 100 %. =)
Rival skrev 2014-05-28 21:43:07 följande:
Är det ömsesidigt?
Menar du för min sambo och mig? Att vi vill lika mycket? Ja.
Anonym (Testa ...) skrev 2014-05-28 21:50:53 följande:
Slappna av är väldigt viktigt! När jag gjort det testade jag apiforce! Det är bi drottnings gelé (har jag för mig). Testade under en månad, åt dem varje kväll... ;). Plötsligt stod jag där med ett plus i handen! Vi hade försökt i ett år! Efter det har jag lätt för att bli gravid! Tycker verkligen att du borde prova Apiforce! Lycka till och kramar!
På vilket sätt hjälper "slappna av"? Och "tekniskt" och faktamässigt, hur funkar det? Alltså, alla vi med längtan efter barn...På vilket sätt ska vi slappna av?
Ska kolla på gelén! =)