• Bana

Stämd för gemensam vårdnad för min 15 månader pojke

Hej, jag blev utslängd från hans lägenhet under gravididet för han hade inte tålamod för mig under graviditet, hotat mig om jag inte lämnar hemmet omedelbart ska han göra mig illa eller ska han ta självmord, knuffat mig, var tvungen att flytta 60 mil till min bror för jag hade ingenstans att gå till , hade nyss flyttat till sverje och gifte mig med honom lämnat allt mitt jobb min mor för att komma hit , hade ringt mig heka tiden för att göra abort, nu ör barnet 15 månader han känner inte sin pappa , har inte träffat honom på 9 månader för han sa att han har inte råd att komma ofta, plötsligt ville han komma för att ta ut barnet som är så mammig och inte känner honom , när hag sa till pappa att jag vill vara med när du ska komma , blev han arg och sa att han vill komma och ta barnet när han vill eftersom jag är ensamvårdhavaren till barnet vill han inte att jag bestämmer besökstider, han vände sig till tingsrätten med massor av lögner för att få gemensam vårdnad, vad dka jag göra , jag vill inte ha gemensam vårdnad, samtidigt jag vill att barnet träffar honom men inte som han vill bestämma, hjälp!!!

• Svar på tråden Stämd för gemensam vårdnad för min 15 månader pojke
  • Lindsey Egot the only one

Bor ni 60 mil ifrån varann blir det svårt för honom att få till ett umgänge och först måste han nog ha ett fungerande umgänge för att kunna få vårdnaden.

Svar på tråden Stämd för gemensam vårdnad för min 15 månader pojke