• Anonym (kommer inte ut!!)

Medicinsk abort just nu

Tog cytotectabletterna imorse lade mig i sängen för det stod att man skulle ta det lugnt, var uppe och drack efter nån timma började frysa behövde gå på toa Det kom lite blod, gick och lade  mig med dubbla täcken och myskläder, frös som bare den låg en bra stund sen på toa igen det kom klumpar, bra tänkte jag nu har det kommit igång tog citodon och blev så trött sen hände inget mer. Sjukhuset ringde och kollade  hur allt var jag berättade att det verkade ha avstannat. Hon sa att man ska röra på sig och att jag ju bara legat still, så nu har jag dammsugit hela lägenheten, dammat gått upp och ner i trappan men det händer inget direkt blod kommer det men ingen flod och ytterst få pyttesmå klumpar. Vad ska jag göra?? Det måste komma ut idag på måndag måste jag var fit for fight så gott det går då jag verkligen måste var på jobbet. Tips nån snälla???

• Svar på tråden Medicinsk abort just nu
  • Anonym (M)

Jag fick bara som en riklig mens med lite klumpar i dagen för min abort. Efter det som en normal mens i ca en vecka.

Några veckor sedan kom "allt" när jag gick på toa och så var det över.

Det är inte alla som blöder massor så försök ta det lugnt.

• Anonym (kommer inte ut!!)

Ok har gjort en abort för 13 år sen och då blödde det massor med stora klumpar och för några år sedan fick jag missfall och då var det oxå störtflod och stora klumpar så olikt det är nu .....vill ha det avklarat och inte behöva råka ut för blodiga överraskningar när jag inte är hemma...

Svar på tråden Medicinsk abort just nu