• Fobby

Sol och Grill!

Nu har den äntligen kommit tillbaka med lite värme! Hur är vädret hos er idag? Vad ska ni hitta på till helgen? 

Grilla en jäkla massa och dricka gott är väl tanken för mig ikväll! Någon som besitter ett magiskt grillrecept? 

bra sagt!
  • Svar på tråden Sol och Grill!
  • Malinans

Ett hett tips är att kolla efter Per Morbergs grillsåser, sinnessjukt goda! 

• Fobby
    Malinans skrev 2014-07-04 09:32:02 följande:

Ett hett tips är att kolla efter Per Morbergs grillsåser, sinnessjukt goda! 

Tack för tipset! Helt missat, brukar ofta göra mina egna såser. Men ska helt klart testa om du tycker de är så bra :)
    bra sagt!
  • Malinans
    Fobby skrev 2014-07-04 09:50:00 följande:
    Tack för tipset! Helt missat, brukar ofta göra mina egna såser. Men ska helt klart testa om du tycker de är så bra :)
    Ja men nu behöver du inte längre göra dina egna såser :D Haha jo men den här passar bra också faktiskt, min favorit är hans heta bbqsås! Man kan säkert göra en varm sås på den också, bara blanda i lite creme fraiche och en vitlök =)
  • Fobby
    Malinans skrev 2014-07-04 09:51:39 följande:
    Ja men nu behöver du inte längre göra dina egna såser :D Haha jo men den här passar bra också faktiskt, min favorit är hans heta bbqsås! Man kan säkert göra en varm sås på den också, bara blanda i lite creme fraiche och en vitlök =)
    Det lät inte dumt alls, får ta det i veckan när det blir grill igen! Värmen är ju underbar just nu. 
    bra sagt!
Svar på tråden Sol och Grill!