abort i "smyg"?
Finns de någon som har gjort en abort utan att tala om för någon att det var en abort? utan att ni fick ett missfall?
Mår jättedåligt över hela situationen men vet inte vad jag ska ta mig till. Dom ja har pratat med blev jätteglada och det var inte alls den reaktionen jag förväntade mig. Jag nästan hoppades på att nån skulle säga till mig att göra en abort! att det var de bästa. Nu känner jag mig "tvingad" att behålla barnet för mina föräldrar är helt emot abort och pappan till barnet vill behålla men jag vill verkligen inte. Vågar absolut inte säga att jag vill göra abort, vill säga att det var ett missfall!! är jag en hemsk människa? kan man leva med något sådant? har en bokad tid för abort på tors. Ska göra den hemma. Pappan och jag är inte tillsammans och min livssituation är inte stabil överhuvudtaget. Jag vill inte bli tillsammans med honom eller ha några barn med honom varken nu eller sen, jag äter p-piller men lyckades på nåt sätt ändå bli gravid och nu står jag här och är JÄTTELEDSEN!! men kan inte visa det för någon...
snälla ge mig råd någon.. jag kommer hursomhelst göra den här aborten men jag mår så himla dåligt och undrar hur jag ska ta mig vidare efteråt..