Inlägg från: MonDieu |Visa alla inlägg
  • MonDieu

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hej!

Hoppar gärna in här :)

Vilka härliga magar, själv känns det som att jag gått upp 5 kg i rent fett och fått en bulldeg till mage. Men jag försöker intala mig att det faktiskt kan bero på att det bor någon där inne. Hjärnan spelar mig verkligen ett spratt där.

• MonDieu
    Madelia skrev 2014-10-07 17:49:54 följande:

Jag har börjat känt lite puffar från bebisen nu tror jag. Försökte först för några dagar sedan bortförklara det som något annat, men jag tror faktiskt det är fosterrörelser. Jag hade

Moderkakan högt upp i bakvägg har jag för mig hon sa, så då kanske det inte är omöjligt att det börjar kännas nu i v.19. Men det är inge fjärilsfladder här utan som en liten pick eller nervryckning typ på insidan :)

Jag känner också det du beskriver - något som påminner om nervryckningar på insidan. Sjukt mysigt :)
  • MonDieu
    KarinIngrid skrev 2017-05-30 10:59:06 följande:
    Jag trodde faktiskt att det tagit sig men på BIM+3 kom mensen med buller o bång. Nu siktar vi på juni!! Men det är så lång väntan!
    Vi har planerat in lite barnfri tid under ÄL helgen i juni för att öka chanserna lite extra! ;)

Kämpa på!

Vi vill också ha en till och har fått börja med letrozol pga ingen ägglossning men måste nu pausa det eftersom att jag fått en cervixpolyp som måste opereras bort. Så deppig över detta, vi har velat ha en till i över ett år! 

Mon Dieu!
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?