BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vad märkligt, jag fick köpa en storlek mindre på hm. De måste ju varit felmärkta de du fick tag på.
Vad märkligt, jag fick köpa en storlek mindre på hm. De måste ju varit felmärkta de du fick tag på.
Igår var jag på UL (igen ) och allt var bra med bebisarna! Om läkaren gissade så tror hon att det är två tjejer där inne
Här är en bild på tvilling ett och tvilling två.
Men ååh vilken söt liten näsa där då! :D
Gör det ruggigt ont så tycker jag att du skall åka in och kontrollera så att det inte är hydroneuvros eller ryggskott. Jag fick hydroneuvros under graviditeten med dottern och det gjorde som du säger ont mer på mitten. Inget livshotande och inget farligt för fostret alls, det gör bara hutlöst ont! Livmodern växte så att den täppte till utloppet ur ena njuren så att den blev förstorad vilket var det som gjorde ont.
Kul! Vi tänker köpa Bugaboo Buffalo på nätet från Holland (där de tillverkas). Först tänkte vi köpa den på vår New York-resa nästa vecka, men nu insåg vi att med specialbagage etc så blev det inte tillräckligt stor skillnad i pris för att orka. Någon mer som fallit för Buffalon?
Fick massor av bilder så det är kul även om hon fick pressa rätt bra på magen för att få bebisen att visa upp sig lite :) en liten vinkande hand! Hur häftigt som helst :D
Halvvägs idag, och magen känns enorm :)
meh, jag som bara la in bilden en gång. well well