• Anonym (Stressad 30+)

Smått desperat

Hej! Måste bara höra om nån har samma problem som vi och vad fasiken man gör åt det? Vi blev till stor lycka gravida på första försöket i början av året, men fick tyvärr missfall i v 11. Var skitjobbigt och jag var så nere. Vi bestämde oss iaf att försöka igen och har nu hållit på i snart ett halvår utan resultat. Det är väl kanske inte så konstigt i sig, men problemet är att det känns helt jäkla hopplöst för min man lyckas inte få utlösning längre. Nästan aldrig. Under detta halvår har han lyckats komma i mig kanske tre gånger. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, känner mig så himla värdelös och blir gråtfärdig nästan efter varje samlag. Känns som att det är mitt fel. Det känns som om tiden springer ifrån oss. Vad gör vi? Nån som har något tips eller råd. Innerligt tacksam..,

• Svar på tråden Smått desperat
  • Masken84

Ta det lugnt och slappna av. Stressa mindre och ta sexet som det kommer, det blir för stor press på er båda vilket påverkar killens utlösning och din inre stress som påverkar äggen!

• Anonym (Stressad 30+)

Alltså dessa jäkla tips om att stressa mindre... Tror ni inte att jag försöker ta det lugnt? Det är ju inte direkt som att jag har en off-switch på känslorna tyvärr. Jag talar inte heller om för min man när jag har ägglossning på gång, just för att han inte ska känna press... Känner mig egentligen inte ens så stressad, mer uppgiven

• Anonym (L)

Kan han komma om han onanerar? Kan ni tänka er att göra heminsemination och spara sexet till rent nöje? Då går det kanske att komma tillbaks till lusten igen?

Svar på tråden Smått desperat