• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • jossan90
    Elsta skrev 2014-09-03 10:22:50 följande:

Kul med första barnet :)

Ja det känns väldigt spännande och roligt!
  • jossan90
    Elsta skrev 2014-09-03 16:11:53 följande:

Har gjort en grupp på Facebook som heter Majmammor 2015 :)

Hur hittar man den?
  • Elsta

kan bara bjuda in via epost till de man inte är vän med så om ni vill gå med får ni skriva er mejl här =)

• corran

Jätteroligt med en fb grupp, vill gärna var med! Är dock osäker...jag gick med i den som är för alla som väntar barn 2015 och då kom det upp som förslag för mina vänner och det stod på deras flöde att jag gått med i den gruppen...lagomt roligt då man ville ha graviditeten hemlig. Som tur är så sa en vän det till mig så då gick jag ur innan några han se det. 

Undrar om det blir samma om jag går med i denna grupp?? Nån som vet? 

• corran

såg nu att den där gruppen jag gick med i "vi som väntar barn 2015" var en "sluten" grupp.. 
    Kanske är annars om den är helt hemlig?

• Lihihi

Är gruppen hemlig så kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar :)

corran skrev 2014-09-03 16:40:29 följande:

Jätteroligt med en fb grupp, vill gärna var med! Är dock osäker...jag gick med i den som är för alla som väntar barn 2015 och då kom det upp som förslag för mina vänner och det stod på deras flöde att jag gått med i den gruppen...lagomt roligt då man ville ha graviditeten hemlig. Som tur är så sa en vän det till mig så då gick jag ur innan några han se det. 

Undrar om det blir samma om jag går med i denna grupp?? Nån som vet? 

Svar på tråden BF MAJ 2015