• Kakan1976

Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014

Hej!

Startar en tråd för oss som äntligen blivit gravida efter att ha kämpat ett tag. Det hade varit roligt om vi i tråden plussade under ungefär samma månad, ca. augusti 2014, så att vi kan jämföra gravidsymptom. Hade också varit skönt om alla genomgått samma slags resa, IVF eller liknande, så att den förståelse också finns.

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014
  • Kakan1976

Låter skitmärkligt! Hoppas verkligen att det beror på nåt annat än att du plötsligt inte är gravid längre.

Stor kram

• Litet moln

Nej så tråkigt Gian80 ???? tycker också det är konstigt att du inte fått någon blödning. Har du ont! Kram

Härligt!!! Ankilarsson32 ????

Kakan1976 Vilken vecka är du i när det är dags för ultraljud? Ja tänk om det är två ????????. Har en känsla av att det kan vara så. Känner redan av illamående också har jag testat positivt extremt tidigt. Å andra sidan har jag läst att att HCG är detsamma för flerbörd början av graviditeten.

• Kakan1976

8:e tror jag. 7+5 om jag räknar rätt. På 4+2 idag, inte illamående och har svaga symptom i allmänhet. Det kanske kommer :)

• Gian80

Tack!

Tog ett test till, testlagret, och fick då ett väldigt svagt streck igen. Betydligt svagare än det va för några dagar sen. Så det ser ju inte bra ut...

Ingen värk och inget blod, men det är väl bara en tidsfråga antar jag...

Får bli ett digitalt test imorgon bitti, men känns tyvärr som jag redan nu bet vad svaret kommer bli...

Va ledsen jag blir, blev ingen långvarig lycka här inte! Vet inte hur jag ska orka!

Kram på er!

• Gian80

God morgon!

Digitalt test taget, och som väntat "inte gravid".

Fortfarande ingen blödning och heller ingen värk...

Blev ingen långvarig graviditet här inte

Blir till att ringa kliniken och höra vad vi gör nu, för blödningen måste ju komma? Så ledsen. Men om man ska se något positivt i det hela så har det ju iaf fäst denna gången till skillnad från de andra tre gångerna....

Då detta va ett ostimulerat försök så hade vi tänkt att vid ett misslyckande köra igång direkt igen med sprutor för nytt försök så fort blödningen kommit. Men kanske inte så smart att börja direkt på en missfallsblödning (om/när den kommer). Eller vad tror ni?

Lycka till nu alla här!

Kommer följa er på avstånd! När jag känner att jag orkar...

Kram på er!

• Kakan1976

Åh vad tråkigt Gian. Jag är riktigt ledsen för din skull. Men som du säger, positivt att det fäst alls.

Stor kram

• Litet moln

Gian Stor kram :( Jag tror det är bra att vänta en månad innan nästa behandling. Fast det känner du bäst själv. Håller tummarna för dig...

• Kakan1976

God morgon!

Vi är inte så många i tråden än så länge men ska vi göra en liten lista? Kanske med beräknat förlossningsdatum? Ska vi ha med första ultraljudet och KUB (om alla ska göra det också) eller vad säger ni?

Hade så gärna velat ha med dig Gian80...

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014