EmmasaraL skrev 2014-11-20 10:10:05 följande:
Välkommen! Är inte jätteaktiv här, men när jag väl har tid är det så blir del lite inlägg här och där.
Wow, jag är så imponerad av er som väntar ert 3:e eller 4:e barn! De flesta jag känner tycker det är så jobbigt med två barn att de inte har skaffat fler (utom syrran som fick tvillingar, så nu har de tre barn). Jag har alltid velat ha 3 barn, men vi får börja med ett först och se hur det går ;)
Kul o höra med åldrarna på dina barn! För mig är det första barnet, är 27 år. Jobbar som socionom :) Har inte några problem än så länge med graviditeten så har inte behövt vara sjukskriven något. Tänker att jag ska vara ledig ca 3 veckor innan BF, så hinner man fixa lite innan knodden kommer. Jag hoppas att jag ska hinna vara mer aktivt här inne, men dagarna går så fort att man lätt glömmer.
Vad sysslar du med då? :)
Tack :) Ofta så blir man nog inte "aktiv" fören dom sista veckorna innan BF, det är då man har tiden! Jag själv är undersköterska och jobbar på Karolinska här i Sthlm i vanliga fall, men som sagt, nu är jag mammaledig! Du gör rätt i att försöka vara ledig några veckor innan :) så härligt att kunna "boa" ordentligt innan den lilla kommer! :)