• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Madelen b

Kan vi inte försöka få till en bf lista i "presentationen" av denna grupp? Roligt att följa o se!

Tycker jag iaf;)

• amandanS

Här är verkligen full aktivitet i magen! :)

senaste natten var det sparkar och rörelse så jag vaknade av det ett flertal gånger, samt 4 timmar med täta toalettbesök. Misstänker att någon tryckte på blåsan.. ;) Se om man får sova i natt, eller om vi ska ha vakentid mellan 02-06 i natt med :)

• amandanS
    Madelen b skrev 2014-11-23 21:31:15 följande:

Kan vi inte försöka få till en bf lista i "presentationen" av denna grupp? Roligt att följa o se!

Tycker jag iaf;)

Funderat på om det går göra någon form av röstning/Statistik på hur många pojkar/Flickor det väntas i gruppen :) Vore mest lite kul att veta :)
  • Sanna890

Ingen som är sugen på att fixa en hemlig Facebook grupp?:) blir lite lättare och mer personligt att prata :))

• Kiickson
    Sanna890 skrev 2014-11-23 21:37:14 följande:

Ingen som är sugen på att fixa en hemlig Facebook grupp?:) blir lite lättare och mer personligt att prata :))

Det finns redan en.

Om du lägger till mig som vän på facebook Kristina Kicki Bäck så lägger jag till dig i den gruppen sen tar bort dig som vän.

Dem är hemlig. Låst så ingen annan som inte är med i den inte kan läsa/se vad som skrivs i den.
  • Anonym (??)

Usch. Under dagen idag har det brytit ut ännu en dunder förkylning. Det är fjärde gången nu och är i vecka 20. Snorar, täppt näsa, halsont, lätt huvudvärk och jag känner att febern är på ingång. Borde jag gå till vårdcentralen och be de kolla mina värden eller något? Känns som att något inte stämmer då det är fjärde gången redan....

hinner inte vara frisk många dagar innan jag åker dit på det igen.

• BSBS

Finns en grupp :)

Skriv i pm till mig eller någon annan som är medlem i gruppen så lägger vi till dig (först som vän måste göras för att sedan kunna lägga till dig i gruppen) gruppen finns på fb.

Sanna890 skrev 2014-11-23 21:37:14 följande:

• Bell13

Hej på er. Hoppas ni alla mår som prinsessor. Var i Trysil i helgen och fick en chock när jag såg vad blöjor kostar. Pampers New born 30 pack kostade 19.50 Jesus vad billigt det är ju nästan gratis eller vad säger ni?

• Sommarsnö
    Bell13 skrev 2014-11-23 22:36:21 följande:

Hej på er. Hoppas ni alla mår som prinsessor. Var i Trysil i helgen och fick en chock när jag såg vad blöjor kostar. Pampers New born 30 pack kostade 19.50 Jesus vad billigt det är ju nästan gratis eller vad säger ni?

Har misstänkt det - fattat att det är nåt med blöjor här i Norge men har aldrig kollat vad de kostar. Köpte du med dig några? Jag försökte övertala min sambo att ta med ett gäng när han åker från Norge i bil i mars men han vägrade, haha.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)