• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • amandanS

Ja det lät väldigt billigt, såg på Ica vad blöjor kostar, inte är det billigt direkt :P

Här finns redan storlek 1 & 2 hemma ;) Blivit uppvaktad med blöjtårta och presenter..

• Sommarsnö
    amandanS skrev 2014-11-23 23:21:26 följande:

Ja det lät väldigt billigt, såg på Ica vad blöjor kostar, inte är det billigt direkt :P

Här finns redan storlek 1 & 2 hemma ;) Blivit uppvaktad med blöjtårta och presenter..

Vad gulligt Födelsedagspresent eller bara present för att någon fått reda på att du är gravid?
  • amandanS
    Sommarsnö skrev 2014-11-23 23:27:46 följande:

Vad gulligt Födelsedagspresent eller bara present för att någon fått reda på att du är gravid?

Vänner och en kollega som gått ihop och överraskade med grattis till bebisen :)
  • S1528

Stort lycka till alla ni som har RUL idag! Tror det var tre stycken :)

Är det bara jag som är ofantligt trött? Inte riktigt som tröttheten i första trimestern, men inte långt därifrån. Varje morgon undrar jag hur jag ska överleva arbetsdagen :(

Nåja, 7 dagar till RUL och 14 dagar till nästa besök hos BM. Då är det dags att kolla järnvärdet ännu en gång, det är två månader sedan sist..

• Sanna890

Va roligt, nu har jag lagt till dig Kristina :D

Iiiihh, knappt två timmar till RUL :D

• Bell13
    Sommarsnö skrev 2014-11-23 23:20:25 följande:
    Har misstänkt det - fattat att det är nåt med blöjor här i Norge men har aldrig kollat vad de kostar. Köpte du med dig några? smile1.gif Jag försökte övertala min sambo att ta med ett gäng när han åker från Norge i bil i mars men han vägrade, haha.
    Jag köpte med mig. Vi har ett fritidshus i Branäs 9 mil från Trysil och åker upp dit över nyår så då blir det en till tur till Trysil. Blöjor strl 2 kostar 9 kr och ibland har de köp 5 paket betala för 4
  • Bell13
    amandanS skrev 2014-11-23 23:21:26 följande:

phpbzEVcK10099.jpgphpusZwVQ08990.jpg

Blöjor strl 1 och 2 i Norge kostar 9 kr per förpackning
  • Fritext

Knappt sovit i natt o sambon gick upp kl 7 sen kunde jag ej somna, längtar så till kl 15 o ultraljudet! Men känns ju som en evighet dit! :o

• Bell13
    Sanna890 skrev 2014-11-24 07:11:43 följande:

Va roligt, nu har jag lagt till dig Kristina :D

Iiiihh, knappt två timmar till RUL :D

Hur gick det på ditt rul?
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)