• paulhbg

dottern

Hej har ett problem ,jag får inte komma på min dotters födelsedag hon fyller 12år ,grundproblemet började med att min äldsta dotter flyttat in ett tag pga att hon inte har nån lägenhet o då blev min yngsta lite ledsen eller svartsjuk men jag förklarade att jag älskar båda lika mycket o hon ska bara bo här ett tag. Men hennes mamma flippade ut och blev vansinnig o tyckte det var förjävligt vad ska jag göra

• Svar på tråden dottern
  • BCH52

Det är ni vuxna som har problem se nu bara till så att ni inte på något sätt tvingar dottern att välja.

Acceptera att din dotters mamma inte vill att du ska delta i födelsedagsfirandet, ömka inte dig själv inför din dotter. Bestäm en dag med henne när du ska fira henne. Om hon inte vill fira den hemma hos dig, acceptera det i dagsläget och fira henne med ett biobesök, fika på stan eller annat du tror skulle vara roligt för henne. Alltså, var vuxen!

• paulhbg

Precis vad jag tänkt göra men ömkar inte inte mig sj tycker bara det är lågt,hon påverkar den yngsta så hon inte vill va hos mig på mina helger för det är synd om mamma. Jag förklara för mamman att hon skulle förklara för den yngsta att min äldsta bara ska bo hos mig ett tag mendet vägrar hon . När jag ringer den yngsta o mamman inte e hemma så pratat hon o e glad men när mmamman e hemma svarar hin mig knappt

Svar på tråden dottern