• Vill gärna ha svar

Marknadsundersökning

Hej.
    Jag har en pågående marknadsundersökning om spel och dating, och skulle gärna få lite svar av medlemmarna på den här sidan. 

Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-30 00:38
    sv.surveymonkey.com/s/Q2JBK97

• Svar på tråden Marknadsundersökning
  • Aniiee

Uhu, vad vill du då ha svar på?

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee

Ah! Länk =P

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee

Väldigt kortfattad och intetsägande enkät. Du kunde lika gärna startat en omröstningstråd på FL.....

Ja, varför inte en datingsida med spelfokus. Men å andra sidan så är spelforum som gigantiska datingsidor ibland, så att ta betalt för en sådan sida vet jag inte om någon kan. 

• Vill gärna ha svar
    Aniiee skrev 2014-08-30 00:44:10 följande:

Väldigt kortfattad och intetsägande enkät. Du kunde lika gärna startat en omröstningstråd på FL.....

Ja, varför inte en datingsida med spelfokus. Men å andra sidan så är spelforum som gigantiska datingsidor ibland, så att ta betalt för en sådan sida vet jag inte om någon kan. 

Den är utformad just så som jag ville för tillfället. Jag tackar dig för svaret. Glad
  • Aniiee
    Vill gärna ha svar skrev 2014-08-30 00:51:43 följande:
    Den är utformad just så som jag ville för tillfället. Jag tackar dig för svaret. Glad
    YVW Solig
Svar på tråden Marknadsundersökning