Hjälp!
Hej. Jag gjorde för exakt 2 veckor sedan medicinsk abort och har haft som dom förklarade det, kraftig smärta nån timme direkt efter vaginala tabletterna, kraftig blödning med alla dessa rester några timmar efter det och nu i två veckor haft blödning motsvarande en normal mens skulle jag säga men så idag när jag äntligen tänkte att det nog minskat så snart är blödningen över så helt plötsligt på jobbet så började det blöda kraftigt igen. Ingen smärta eller något utan bara en kraftig blödning helt plötsligt. Blev väldigt chockad när jag var på toa och det bara rann å rann igen så blev yr och svimfärdig men annars känner jag inget. Nu har jag suttit ett tag på toa och återigen klämt ut vissa klumpar och rester, antar jag det är, och äntligen har blödningen mer eller mindre slutat. Men är det någon mer som känner igen detta? Behöver jag vara orolig och ringa akutkliniken? Har återbesöket om 2 veckor igen men hade ju varit himla skönt om jag fick slippa ännu ett besök... Tacksam för svar! !