Är det många barn som fått tänder? På sexmånaderskontrollen sa läkaren att det inte var någon tand på g hos dottern. Jag vet inte vilket spann som är "normalt" men jag vet att jag själv fick tänder väldigt sent så det blir kanske samma sak för dottern. Hon är inte så mycket för att tugga på saker alls, vilket är rätt skönt.
Dasha skrev 2015-03-29 18:53:43 följande:
ibland känner jag att jag bloggar här
förlåt i så fall! hoppas jag inte kör över andra med för många inlägg...
Emmask skrev 2015-03-29 11:37:57 följande:
Coolt med släkt i Ryssland. Kan säkert bli hur bra som helst! Att se en sexmånaders pass är ganska komiskt för övrigt.
a.
tack, hoppas det kommer att gå bra.
Jag tycker det är kul att läsa vad du och alla andra skriver. Så länge man inte bara skriver om vad barnet kan och gör i en "skrytig" ton så stör det inte mig. Känner lite likadant, att jag skriver ganska mycket, men jag tycker det är kul.
Min dotter verkar ganska snäll eller hur man ska uttrycka det. Pillar lite på olika saker. Åker det iväg så tar hon bara något nytt, blir inte arg när hon inte får tag på det hon vill. Hon har dåligt tålamod, får hon inte tag på en sak så ger hon upp på en gång (kommer från mig säger hennes pappa). Storgrät en gång när jag tog hennes dammsugarpåse, men det är nog enda gången. Hon är också inne i en period där hon är glad nästan jämt, vilket ju är underbart kul. Hon är väldigt ljudkänslig. Kan kanske bero på att vi jämt har det tyst hemma då jag ogillar musik och vi aldrig ser på tv.