Tycker ni att barn ska få bete sig hur som helst?
Jag undrar om ni tycker barn ska få bete sig hur som helst?
Jag undrar om ni tycker barn ska få bete sig hur som helst?
Öh nej, verkligen inte. Nåt speciellt du syftar du till?
Öh nej, verkligen inte. Nåt speciellt du syftar du till?
Det kan väl ändå inte finnas nån som tycker det?! "Hur som helst" innebär ju allt från att skrika hysteriskt bland folk,eller sparka folk på smalbenen,eller kasta sönder saker,inte äta nån mat man blir serverad,aldrig göra som nån säger åt en och tusen andra ouppfostrade ohyfsade saker= aldrig lära sig bli en ansvarsfull vuxen m.a.o!
Tycker inte att någon alls ska bete sig hur som helst, varken barn eller vuxna.
Det kan väl ändå inte finnas nån som tycker det?! "Hur som helst" innebär ju allt från att skrika hysteriskt bland folk,eller sparka folk på smalbenen,eller kasta sönder saker,inte äta nån mat man blir serverad,aldrig göra som nån säger åt en och tusen andra ouppfostrade ohyfsade saker= aldrig lära sig bli en ansvarsfull vuxen m.a.o!
Barn som är födda 2003 är det mer synd om?tycker jag
Ja,nu har du tappat mig.. Vadå barn födda -03? De är 11 år nu och ska väl sannerligen ha börjat uppfostras!
Bäbisar tycker jag inte man bli sur på när de gör dumheter utan man får förebygga istället. Äldre barn ska uppfostras och kraven bli större med åldern.
Barn ska tex veta man inte ska slåss men innan skolåldern ska man vara medveten om att impulskontrollen inte är så stor.